bedrijfsnieuws

Thuis / Nieuws / bedrijfsnieuws / 2016 Shanghai Food Machinery and Packaging Machinery Exhibition

2016 Shanghai Food Machinery and Packaging Machinery Exhibition

Na zes jaar zorgvuldige teelt heeft de Shanghai International Food Packaging and Processing Equipment Exhibition met succes zes sessies gehouden in Shanghai. Als een groots evenement in de voedingsindustrie zijn er drie grote tentoonstellingstitels: verschillende tentoonstellingsprojecten: tentoonstelling van voedselmachines, tentoonstelling van verpakkingsmachines, tentoonstelling van verwerkingsapparatuur, tentoonstellingsruimte voor koelapparatuur, tentoonstellingsruimte voor drankmachines, apparatuur voor voedselbehoud, vleesverwerkingsapparatuur gebied, namen meer dan 600 ondernemingen uit meer dan 40 landen en regio's in de wereld deel aan de tentoonstelling, die elk binnenlandse en buitenlandse fabrikanten van de voedingsindustrie op de tentoonstelling hebben vermeld. Meer dan 50.000 professionals bezochten de conferentie en speelden een belangrijke rol bij het promoten van lokale economische ontwikkeling. Het is een van de belangrijkste tentoonstellingsprojecten die worden ondersteund door relevante functionele overheidseenheden. Het is ook een beursevenement in de voedingsindustrie waaraan veel bekende fabrikanten van voedselapparatuur graag willen deelnemen! Om de exposanten een beter en sneller investerings-, handels- en weergaveplatform te bieden.3